busiga mej

hejhej, busig jag är som tar en liten bloggpaus utan att berätta va ? ;)
haha, men det har varit väldigt mycket att göra nu för alla läxor oh prov + att
jag har premiär på lördag ! :D
längtar som fasen !
idag var jag trött hela dagen för gympan var jättejobbig
och sen var det hemkunskap med läxförhör med ;s
cyklade hem och stannade på färgaddären där philip skulle ha sparyfärg till cykeln :p
hemma åt jag pyttipanna (intressant...), och sen var det teater.
nu sitter jag och kollar på den nya sesongen av Svenska Hollywood fruar !
så himla bra är det och Maria Montazami är go´som vanligt ! :)
nu ska jag fortsätta titta och sen ska jag tvätta håret,
puss och kram ♥

Kommentarer
Postat av: nicolebica

Nu gav du mig tips på dagens snygging, tackar Kajsa!!

Haha, ojdå, tycker du?

Men jag tar det väl som en komplimang dårrå :-D

2010-11-16 @ 23:18:47
URL: http://nnicolebbica.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fin blogg :)

2010-12-07 @ 18:53:20
URL: http://beatthebastards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0