from the H to the appy, let's get HAPPY !


hej bloggen,
just nu har morfar kommit hit, han ska hälsa på 2 dager tror jag.
skolan var rolig idag, matteprov men det var ganska lätt tyckte jag :)
sen fick vi reda på no-provet från förra veckan, fick mvg tummen upp !
bra med extra pengar till Ullared imorgon (jag får pengar för vg och mvg)
och efter skolan gick vi som hade franska till hemkunskapssalen och bakade eller man kanske inte kallar det bakade, men iaf så gjorde vi chokladmousse !
haha, alla gruppers förrutom en blev typ gryniga, inte alls lena elelr var man säger ;)
men gött var det med grädde och riven choklad på !
nu sitter jag och väntar på Frida, vi skulle fikat men fiket stänger 18 så osis.
Men vi ska baka något gott istället :)
pretty funny day om jag får säga det själv.
nu ska jag se på tv, puss puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0