så rätt men ändå så fel

hejsan alla bloggläsare,
dagen som skulle vart så bra med moppeutbildning, ingen gympa, film på engelskan och hemkunskap
blev så dålig, iaf morgonen.
Fast förstår inte hur jag blev så stressad när jag hade så mycket tid :s,
iaf så åt jag frukost och fixade mig,
sen skulle jag cykla men hade inte tänkt på att min
cykel var stulen (sen fredagen spå kabyssen..) så
jag fick ta mammas sega, som inte har någon korg och för hög sadel cykel !
så det gick huur segt som helst och min väska fick jag
spänna fast på pakethållaren så den hängde halva vägen.
Sen var det ju såklart kallt och hade två vantar,
men de var bara en av varje sort och dom vart för fel hand båda två.
Så jag var ganska sur när jag kom till skolan..

Men skolan var kul faktist, som sagt hade vi
moppe utbildning - ska absolut ta moppekörkort !
ingen gympa - pga moppeutbild.
film på engelskan - I Taket Lyser Stjärnorna, fast det är svenskan
hemkunskap - tycker jag är kul, men idag hade i prakist prov men det gick bra :)

så det var roligt
NU, har jag kommit hem från teatern, och slog glatt
på tvn för att se Desperate Housewives, och ba :
"Vad är det här?!?!"
och kom på att det är ju inte tisdag utan måndag så det är Ullared nu
men så jag tittar på det istället, kul det med :D
nu sk ajag fortsätta med det, puss ♥

Kommentarer
Postat av: felicia

Hej gmn<33 längesen vi snacka ;o hittade ialla fall din blogg nu, kolla gärna min ;) www.feliciahellkviist.blogg.se

2010-12-03 @ 16:48:34
URL: http://feliciahellkviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0