tough story..

hej, förlåt att jag inte uppdatera igår men så här var det:
det var ju skolmästerskap igår, gick sådär och efter att jag kommit hem åkte jag och körtränade,
hela tiden hade jag huvudvärk och det gjorde otroligt ont i mina ben, så när jag kom hem slängde jag mig i sängen direkt men kunde knappt somna för att jag inte kunde slappna av i benen :s
men tillslut somnade jag och när jag vaknade var värken i benen borta men mamma och carl hade smittat mig med deras halvont så jag var inte i skolan idag och min hals gör ont, så nu ligger jag i sängen och tittar på tv,

jobbig historia men sann,
iaf så imorgon är det dansträning *HAPPYFACEEEEE* var längesen och jag har mycket att ta igen !
vi ska även fotograferas för programbladet :D så det blir en kul dag
nu ska jag hämta ett glas läsk och lägga mig i sängen,
ha en mysig kväll/natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0